Begin maart bestonden we vijf jaar! Dus even een update.
Het remmingswerk lijkt er, na een lange bureaucratische route, eindelijk te gaan komen, dus deze zomer zal het op de helling makkelijker en veiliger manoeuvreren zijn. Als de zomer net zo mooi wordt als dit voorjaar, dan zal er goed gebruik van worden gemaakt!
Albert Heijn de Jong in Ameide doet in juni een statiegeldactie voor de WVA, zoals ze dat iedere maand doen voor diverse goede doeleinden. Lever dus al je lege flessen deze maand in en zegt het voort, het kan aardig wat opleveren!
Maak er een mooie en natte zomer van!
